سلول های بنیادی درمان برای نفروپاتی IgA
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سلول های بنیادی درمان برای نفروپاتی IgA

سلول های بنیادی درمان برای غلظت IgA نفروپاتی NephropathyIgA یک نوع از بیماری های سیستم ایمنی بدن، بدون کنترل خوب، آن را به نارسایی کلیه پیشرفت به سرعت، پس از آن بیمار به دیالیز است. با این حال، دیالیز با توجه به عوارض جانبی آن است مناسب برای همه بیمار است. بنابراین در اینجا من به شما یک درمان جدید برای این بیماری، این است که سلول های بنیادی درمان توصیه می شود.
چرا من توصیه سلول های بنیادی به جای دیالیز؟
علت این است که دیالیز تنها می تواند سموم و مواد زائد را از بدن ما از بین بردن اما می توانید هر چیزی در مورد گلومرول را تغییر دهید و نه تعمیر کلیه های آسیب دیده. بنابراین بیماران یک روش جدید موثر برای درمان بیماری های کلیوی از ریشه آن نیاز دارند.
چگونه می توان سلول های بنیادی درمان درمان نفروپاتی IgA؟
این نوع درمان با هدف درمان این بیماری از ریشه آن را نه تنها در مورد علائم مراقبت. آن استفاده می کند سلول های بنیادی که متعلق به بدن خود بیماران و توانایی بازتولید سلولهای بیشتری است که می تواند به عنوان سلول های کلیه به بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. چه چیزی بیشتر، سلول های بنیادی درمان با قصد بهبود طیف گردش خون بدن و خون حالت سکون برای بدن بیماران به طور مداوم بهبود و بهبود خود به خود. که به خون کلیه بازگشت گردش خون به حالت عادی شود. مقدار زیادی از خون از طریق کلیه ها آنها را به پویا باعث خواهد شد. بنابراین نفروپاتی IgA برخورد خواهد شد و به خوبی کنترل می شود.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان با سلولهای بنیادی یا می خواهید به درمان نفروپاتی IgA بدون دیالیز، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmailmail.com
به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: